Kontakt pn.-pt.: 8-16

530 998 474
kontakt@mojdywan.pl
Marta: "Wszystko ok, towar zgodny z opisem, wysyłka sprawna o czasie."
Alicja: "Chodnik wygląda bardzo ładnie, obsługa kurierska super.Polecam sklep MOJDYWAN."
Anita: "Profesjonalna obsluga dywan jakosciowo super Zamowilam drugi dywan."
Opinie pochodzą z serwisu internetowego opineo.pl

Bezpieczne zakupy w internecie

 

W poniższym artykule postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości związane z zakupami przez internet oraz ogólnym korzystaniem z zasobów sieci internetowej.

1. Po pierwsze zachowaj zdrowy rozsądek i wybieraj jedynie sprawdzonych sprzedawców - takich, którzy posiadają pozytwne opinie od klientów, działają na rynku od kilku lat, posiadają realną siedzibę, w której w razie potrzeby będziesz mógł zobaczyć towar, który Cię interesuje.

2. Zwracaj uwagę na cechy produktu, który kupujesz - czy nie pada wśród nich slowo : powawaryjny, uskodzony, II jakości - w takim wypadku możesz mieć problem z ewentualną reklamacją. 

3. Przed akceptacją regulaminu postaraj się z nim szczegółowo zapoznać.

4. Uważaj jakie dane osobiste podajesz - do złożenia zamówienia nie potrzebujesz podawać numeru pesel lub daty urodzenia. Wypełniaj tylko wymagane pola.

5. Zapoznaj się z kosztami przesyłki i innymi ukrytymi kosztami - np prowizjami za płatności internetowe.  Czasem koszty przekraczają wartość towaru, warto się zastanowić czy zakup w ogóle się opłaca.

6. Wystrzegaj się sprzedawców, którzy akceptują jedynie przekazy pieniężne za pomocą mało znanych serwisów czy wypukłą kartą kredytową - jeżeli strona nie jest kodowana (kodowane strony zaczynają się od https://) lub gdy dane z karty gromadzi sam sklep - to twoje dane i pieniądze są zagrożone.

7. Dowiedz się czy produkt posiada gwarancję oraz jakie są warunki zwrotu i reklamacji.

8. Nigdy nie podawaj swoich haseł, nie odpowiadaj na maile z zapytaniem o nie ani też nie loguj się przez linki zawarte w mailach podejrzanego pochodzenia.

 

9. Po zakończeniu transakcji w sklepie internetowym lub banki zawsze pamiętaj o wylogowaniu.

 

 

W poniższym artykule postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości związane z zakupami przez internet oraz ogólnym korzystaniem z zasobów sieci internetowej.

 

1. Po pierwsze zachowaj zdrowy rozsądek i wybieraj jedynie sprawdzonych sprzedawców - takich, którzy posiadają pozytwne opinie od klientów, działają na rynku od kilku lat, posiadają realną siedzibę, w której w razie potrzeby będziesz mógł zobaczyć towar, który Cię interesuje.

2. Zwracaj uwagę na cechy produktu, który kupujesz - czy nie pada wśród nich slowo : powawaryjny, uskodzony, II jakości - w takim wypadku możesz mieć problem z ewentualną reklamacją. 

3. Przed akceptacją regulaminu postaraj się z nim szczegółowo zapoznać.

4. Uważaj jakie dane osobiste podajesz - do złożenia zamówienia nie potrzebujesz podawać numeru pesel lub daty urodzenia. Wypełniaj tylko wymagane pola.

5. Zapoznaj się z kosztami przesyłki i innymi ukrytymi kosztami - np prowizjami za płatności internetowe.  Czasem koszty przekraczają wartość towaru, warto się zastanowić czy zakup w ogóle się opłaca.

6. Wystrzegaj się sprzedawców, którzy akceptują jedynie przekazy pieniężne za pomocą mało znanych serwisów czy wypukłą kartą kredytową - jeżeli strona nie jest kodowana (kodowane strony zaczynają się od https://) lub gdy dane z karty gromadzi sam sklep - to twoje dane i pieniądze są zagrożone.

7. Dowiedz się czy produkt posiada gwarancję oraz jakie są warunki zwrotu i reklamacji.

8. Nigdy nie podawaj swoich haseł, nie odpowiadaj na maile z zapytaniem o nie ani też nie loguj się przez linki zawarte w mailach podejrzanego pochodzenia.

9. Po zakończeniu transakcji w sklepie internetowym lub banku zawsze pamiętaj o wylogowaniu.