Kontakt pn.-pt.: 8-16

530 998 474
kontakt@mojdywan.pl
Marta: "Wszystko ok, towar zgodny z opisem, wysyłka sprawna o czasie."
Alicja: "Chodnik wygląda bardzo ładnie, obsługa kurierska super.Polecam sklep MOJDYWAN."
Anita: "Profesjonalna obsluga dywan jakosciowo super Zamowilam drugi dywan."
Opinie pochodzą z serwisu internetowego opineo.pl

Dywany - najczęściej zadawane pytania - FAQ

W tej części znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania od momentu podjęcia decyzji o zakupie, aż po finalizację transakcji !



ZAKUP DYWANU

 

W jaki sposób kupuje się dywany na MojDywan.pl

Na naszej stronie posiadamy az 2000 modeli - wystarczy więc na początek wybrać model, który Państwu się najbardziej podoba. Aby ułatwić sobie wybór proponujemy użyć wyszukiwarki szczegółowej znajdującej się w centralnej części naszej strony określając najbardziej pożadne cechy dywanu, którymi kierujemy się przy jego wyborze :kształt, kategorię, kolor i rozmiary.

Gdy znajdziemy już interesujący nas produkt należy kliknąć w ikonę z jego zdjęciem. Po kliknięciu pojawią się szczegółowe informacje na temat dywanu. Po prawej stronie zdjęcia znajduje się jego cena, pod nią liczba sztuk a poniżej przycisk ,,do koszyka" pozwalający dodać produkt do naszych zakupów. Po jego naciśnięciu zostajemy przeniesieni do koszyka w którym już znajduje się wybrany dywan. Aby zatwierdzić zakup należy nacisnąć ,,dalej" a następnie postępować według podawanych wskazówek. Aby zamówienie było przekazane do realizacji należy jeszcze pamiętać aby kliknąć w linka w otrzymanym emailu.

 

 

Jakie metody płatności akceptujecie?

Udostępniamy trzy formy płatności : przelewem z konta Klienta na nasze konto, płatność przy odbiorze (przy opcji dostawy za pobraniem), lub osobiście w siedzibie firmy (polecane dla osób, które osobiście odbierają towar).

 

 

Jaką mam gwarancję, że dywan dopasuje do wnętrza?

Oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest zakup dywanu i wypróbowanie go w domu. Jeżeli nie będzie pasował możliwy jest jego zwrot w ciągu 30 dni pokrywając jedynie koszty wysyłki. Patrz punkt 32 REGULAMINU.

ZAMÓWIENIA

 

 

 

 

 

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Jeżeli realizacja zamówienia nie została rozpoczęta, to można je zmienić, wysyłając e-maila na adres kontakt@mojdywan.pl , lub kontaktując się z nami telefonicznie (pod numerem 0 604 506 167).

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Jeżeli realizacja zamówienia nie została rozpoczęta, to można je anulować, wysyłając e-maila na adres kontakt@mojdywan.pl, lub kontaktując się z nami telefonicznie (pod numerem 0 604 506 167). Zawsze również istnieje możliwość zwrotu dywanu w przeciągu 30 dni od daty zakupu.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Ile kosztuje wysyłka?

Na terenie Polski koszty wynoszą :

- 18 zł - opcja przedpłata na konto

 - 28 zł płatność za pobraniem

- jeżeli klient wybierze opcję "Odbiór osobisty" nie ponosi  kosztów wysyłki

- koszt wysyłki poza terenem Polski są obliczane indywidualne w zależności od kraju, do którego dywan ma być wysłany oraz od wielkości zamówienia.

 

Ile trwa dostawa?

Standardowy  czas dostawy to od 1 do 3 dni roboczych. Wysyłki zagraniczne dostarczane są z reguły od 2 do 8 dni roboczych (wysyłka po uzgodnieniu).

 

Czy muszę być w domu by odebrać dywan?

 Wymagana jest obecność Klienta lub innej upoważnionej  osoby pod adresem, na który ma być dostarczony dywan. Kurier wysyła informację smsową w dniu planowanej dostawy - można się wówczas z nim skontaktować i ustalić dogodną godzinę lub zmienić miejsce dostawy. 

 

Ja mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia i wysyłki? 

Po otrzymaniu zamówienia od Klienta, każda zmiana statusu zamówienia będzie potwierdzona e-mailem na adres e-mail podany przez klienta.

Zamówienie może mieć następujące statusy: złożone, potwierdzone, wysłane i zrealizowane. Po przekazaniu towaru kurierowi otrzymują Państwo od nas e-maila z potwierdzeniem statusu ,,Wysłane" i numerem przesyłki.

Dane zawarte w mailu można wykorzystać do śledzenia przesyłki na stronie internetowej dpd.com.pl

 

Czy wysłany towar nie uszkodzi się w transporcie?

Przed każdą wysyłką dokładnie sprawdzamy czy towar opuszcza naszą firmę w idealnym stanie. Dywany do określonego rozmiaru są zwijane w rulon a następnie zabezpieczone folią i taśmą.  Taka forma  pakowania zapewnia bezpieczeństwo wysyłanego towaru.

 

Co zrobić, jeśli dostarczony dywan jest uszkodzony?

Bardzo rzadko się to zdarza, ale jeśli dywan dotarł uszkodzony, należy natychmiast skontaktować się z lokalnym biuremDPD, oraz niezwłocznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji dzwoniąc na numer 0 604 506 167 lub wysyłając e-maila na adres  kontakt@mojdywan.pl

 

 

ZWROTY

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak- istnieje możliwość zwrotu dywanu, który nie spełnił oczekiwań Klienta, w ciągu 30 dni od daty zakupu. Patrz punkt 32 REGULAMINU.

 

Jak dokonać zwrotu?

Aby zwrócić dywan, trzeba skonsultować się z nami osobiści, dzwoniąc na numer 0 604 506 167 lub wysyłając e-maila na adres kontakt@mojdywan.pl i poinformować nas o zamiarze zwrotu. Następnieudzielimy wszelkich wskazówek co do procedury dokonania zwrotu.

 

Czy muszę płacić za wysyłkę, jeśli zwracam towar?

Tak, Klient płaci za wysyłkę, jeśli zwraca towar. Nie dotyczy to oczywiście sytuacji, gdy towar dotarł uszkodzony do Klienta - wtedy my płacimy za transport.

 

PYTANIE OGÓLNE

 

Promocje - Dlaczego dywany zostały przecenione?

Dywany przecenione zawsze są towarem pełnowartościowym od strony użytkowej. Często są to dywany przecenione jako końcówki kolekcji lub towar, który udało nam się kupić na wyjątkowo korzystnych warunkach (np. od fabryki chcącej zapełnić krosno przy produkcji wielkich kontraktów). W takich wypadkach jest to dla nas wyjątkowa okazja, aby zaoferować Państwu dywany po naprawdę rewelacyjnych cenach.Zdarza się, że dywany promocyjne są kolekcjami wycofanymi z zagranicznych rynków z powodu wzornictwa lub kolorystyki, które często są bardzo popularne i pożądane na naszym polskim rynku. 

 

Czy zdjęcia dywanów i ich kolory są bliskie rzeczywistości?

Zdjęcia naszych dywanów wykonywane są w sposób profesjonalny, z użyciem najlepszych aparatów cyfrowych o wysokiej rozdzielczości. Dokładamy wszelkich starań aby zdjęcie jak najdokładniej odzwierciedlało rzeczywiste kolory i wygląd dywanu. Niemniej, w zależności, ustawień ekranu komputera używanego do oglądania zdjęć dywanów, mogą one się wyświetlać inaczej na Państwa ekranie. Prosimy również pamiętać, że większość dywanów produkowana jest w technologii ,,face to face" i możliwe jest , że wzór dywanu będzie lustrzanym odbiciem wzoru przedstawionego na stronie sklepu. 

 

Czy to, że dywan ma różne odcienie jest wadą?

Różnice odcieni nie są wadą dywanu. Jest to typowe zjawisko pojawiające się na powierzchni zarówno dywanów naturalnych jak i sztucznych wynikające z procesów wytwarzania i ułożenia włókien.

 

Jak grube są włókna z których wykonywane są dywany? 

Grubość włókna zależy od rodzaju dywanu. Dość cienkie są włókna :wełniane, akrylowe, wiskozowe, polipropylenowe i hss są dosyć cienkie, natomiast włókna: bawełniane, fryzowe i shaggy są grubsze.

 

Kiedy należy używać podkładek  antypoślizgowych pod dywany? 

Zalecamy używać maty antypoślizgowej w przypadku niewielkich lub cieńszych dywanów, gdyż zabezpieczają one przed ślizganiem się dywanu i pomagają w utrzymaniu go w tym samym położeniu przez cały czas. Mata zapewnia także dodatkową amortyzację, przez co zwiększają trwałość dywanu, chroniąc włókna przed zgnieceniem i zabezpieczają dywan przed skutkami zetknięcia się z ostrymi przedmiotami, takimi jak np. obcasy.